.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح 1200 واحد مسکن مهر رشت

استاندار گیلان از افتتاح 1200 واحد مسکن مهر رشت در هفته سوم مهر امسال خبر داد.

 مهدی سعادتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای تامین مسکن استان با اشاره به نزدیک شدن ایام هفته دولت اظهار داشت: با توجه به اقدام‌های خوبی که در این راستا صورت گرفته، دستگاه‌های اجرایی نسبت به انعکاس فعالیت‌ها و تلاش‌ها اقدام کنند.
وی پروژه مسکن مهر را یکی از اقدام‌های مثبت دولت عنوان کرد و افزود: برای برطرف مشکلات این پروژه نیاز به همکاری تمام دستگاه‌هاست.
استاندار گیلان با تاکید بر آماده‌سازی واحدهای مسکن مهر مطابق با نیاز اقشار کم‌درآمد جامعه ابراز داشت: در آماده سازی واحدهای مسکن مهر نباید موضوع خدمات عمومی فراموش شود.
این مسئول با تصریح بر اینکه کار مسکن مهر باید توسط متولیان آن دنبال و پیگیری شود، خاطرنشان کرد: متولیان این پروژه باید به صورت هفتگی گزارش‌های خود را ارائه کنند تا در هفته سوم مهر امسال که یک ‌هزار و 200 واحد مسکن مهر رشت افتتاح می‌شود دچار مشکل نشویم.
سعادتی درباره وضعیت تامین اعتبارات پروژه مسکن مهر در استان خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته‌ای برای تامین اعتبار در معاونت برنامه‌ریزی تشکیل شده که تزریق اعتبار به صورت پلکانی انجام شود.
وی پیگیری بحث 140 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز زیرساخت‌های مسکن مهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: دستگاه‌های مرتبط مانند آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، اصناف و بازرگانی و... باید با قدرت کار را دنبال کنند و آن را با نظارت کامل به نتیجه برسانند.
این مسئول مبنا قرار دادن اجرای قانون را مهم دانست و تصریح کرد: بانک‌هایی که در زمینه پرداخت مسکن مهر به خوبی کار کرده‌اند باید مورد تشویق قرار گیرند.
استاندار گیلان همچنین از صدا و سیمای مرکز گیلان خواست در بحث مسکن مهر امیدواری در بین مردم ایجاد کند و دنبال مسائل دیگر نباشد.
سعادتی بازرسی و نظارت بر نحوه فعالیت مسکن مهر را از اقدام‌های بسیار مهم نامید و متذکر شد: پروژه مسکن مهر متعلق به کسانی است که توان مالی ندارند بنابراین باید جلوی افراد سودجویی که بخواهند مشکلات ایجاد کنند، گرفته شود.
وی حرکت در راستای ساخت مسکن مهر در گیلان را بسیار مهم و اساسی خواند و اذعان داشت: حمایت از کارهای زیرساختی در استان گیلان از برنامه‌های مهم ماست.فارس234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.